Zaczynamy od pomysłu.
Reszta jest formalnością.

JAK DZIAŁAMY

Liczy się czas. Liczy się jakość

Jako specjaliści w dziedzinie organizacji eventów „last minute” szczególny nacisk kładziemy na terminowość – nigdy jednak nie osiągając jej kosztem jakości. Współpraca z klientami przebiega zgodnie z planem działania, którego skuteczność potwierdzają nasze dotychczasowe, udane realizacje. Jednocześnie jesteśmy elastyczni: w razie potrzeby dostosowujemy styl pracy do specyfiki imprezy czy wyjątkowych wymagań klienta.

Jak przebiega współpraca?

Krok 1: analiza potrzeb

  • Określenie charakteru imprezy;
  • poznanie oczekiwań klienta;
  • stworzenie założeń organizacyjnych eventu.

Krok 2: koncepcja i planowanie

  • Wybór lokalizacji;
  • projekt animacji artystycznej;
  • szczegółowy scenariusz imprezy;
  • planowanie logistyki;
  • przygotowanie materiałów informacyjnych;
  • organizacja spraw prawno-księgowych;
  • spisanie umowy.

Krok 3: realizacja i nadzór

  • Organizacja i koordynacja zaplecza hotelowo-gastronomicznego;
  • organizacja i koordynacja obsługi technicznej;
  • organizacja i koordynacja programu artystycznego;
  • zakończenie imprezy.

Krok 4: podsumowanie

  • Raport z przebiegu imprezy;
  • raport finansowo-prawny;
  • rozliczenie.

Satysfakcja i bezpieczeństwo

Nie oczekujemy bezpodstawnego zaufania. Zabezpieczeniem dla naszych klientów oraz gwarantem ich satysfakcji jest bliska współpraca już na etapie wczesnych koncepcji eventu. Dopiero po zaakceptowaniu naszych projektów zaczynamy korzystać z przydzielonego budżetu.

Last Minute Events

Poznaj nasze propozycje - bez zobowiązań