JAK DZIAŁAMY
Liczy się czas. Liczy się jakość
Jako specjaliści w dziedzinie organizacji eventów „last minute” szczególny nacisk kładziemy na terminowość – nigdy jednak nie osiągając jej kosztem jakości. Współpraca z klientami przebiega zgodnie z planem działania, którego skuteczność potwierdzają nasze dotychczasowe, udane realizacje. Jednocześnie jesteśmy elastyczni: w razie potrzeby dostosowujemy styl pracy do specyfiki imprezy czy wyjątkowych wymagań klienta.
Jak przebiega współpraca?
Krok 1: analiza potrzeb
- Określenie charakteru imprezy;
- poznanie oczekiwań klienta;
- stworzenie założeń organizacyjnych eventu.
Krok 2: koncepcja i planowanie
- Wybór lokalizacji;
- projekt animacji artystycznej;
- szczegółowy scenariusz imprezy;
- planowanie logistyki;
- przygotowanie materiałów informacyjnych;
- organizacja spraw prawno-księgowych;
- spisanie umowy.
Krok 3: realizacja i nadzór
- Organizacja i koordynacja zaplecza hotelowo-gastronomicznego;
- organizacja i koordynacja obsługi technicznej;
- organizacja i koordynacja programu artystycznego;
- zakończenie imprezy.
Krok 4: podsumowanie
- Raport z przebiegu imprezy;
- raport finansowo-prawny;
- rozliczenie.
Satysfakcja i bezpieczeństwo
Nie oczekujemy bezpodstawnego zaufania. Zabezpieczeniem dla naszych klientów oraz gwarantem ich satysfakcji jest bliska współpraca już na etapie wczesnych koncepcji eventu. Dopiero po zaakceptowaniu naszych projektów zaczynamy korzystać z przydzielonego budżetu.
Last Minute Events
Poznaj nasze propozycje - bez zobowiązań